torsdag den 3. februar 2011

Mine seneste kreationer

Så blev det torsdag, og i dag skal jeg til læge for at finde ud af om jeg kan/må tage på arbejde i morgen.. jeg håber det meget, for det er ved at være lidt småkedeligt at være hjemme og derudover har jeg også fået det bedre end for blot nogle dage siden.. Jeg har dog muligvis fået bihulebetændelse under venstre øje pga. indre blødning..  Men når det så er sagt eller skrevet, så går det mig ellers godt/bedre.

Tiden har jeg udnyttet til at male og sy, i det omfang jeg kunne. Ellers har jeg bare slappet af og givet hjernen hvile.. Nedenfor viser jeg de to billeder jeg har arbejdet på den sidste tid, og så skal I selvfølgelig også se et billede af den "berømte" gamle kommode, som blev slebet, malet og fik nye håndtag hjemme i mor og fars garage tilbage i september. Den har fået sin plads her i lejligheden og viser sig fra sin bedste side.. :)

Ugler er jo blevet ufatteligt populært i Danmark, så jeg tænkte, at jeg også ville male et ugle billede til lejligheden.

Synes den passer så dejlig perfekt ind til spisestuen.. 



Dette billede har jeg malet til soveværelset med inspiration fra kunstneren Marianne Hougaard: Hendes billeder er simpelthen geniale. www.knudhoei.dk

Synes billedet passer dejligt ind i soveværelset, specielt til de lyserøde puder!
Og så endelig, et billede af kommoden som fik en kærlig hånd og nye håndtag:


For at fremtone kommoden endnu mere, har jeg hængt et hav af forskellige rammer op med billeder af familien.

 
Fotoudstillingen ovenover har jeg lavet efter en "opskrift", som blev bragt i femina sidste år:
Materialer: 12 fotos, gerne i forskellige str. men mindre end 20x14 cm. 12 stik farvet karton a 21x15 cm. 12 stik strukturpapir a 15x10,5 cm. 37 metal hulringe, 18 mm i diameter. 23 metalnøgleringe, 29 mm i diameter. 3 små kroge til ophæng. Limstift. Ringene skal slås i kartonstykkerne (de største stykker) 12 mm fra kanten og efterfølgende sættes sammen.

Det var de kreationer jeg har lavet siden oktober, som endelig har fundet vejen frem til bloggen. :)

Håber jeres dag bliver skøn og berigende!

1 kommentar:

  1. Kæreste Louise!

    Tusind TUSIND tak for din søde besked på min blog, det varmer helt ind når en man kender skriver :)

    Hvor er jeg glad for at kunne inspirere, det motiverer så meget til at fortsætte :)

    Super dejligt at kunne følge dig her :)

    SvarSlet