onsdag den 9. februar 2011

Skønt skønt skønt :)

Så har jeg endelig fået bestilt en masse lækkert stof, og jeg ved allerede hvad jeg skal kreere: 
Et patchworktæppe, og dynebetræk - alt sammen til min dejlige svigerende, som har termin til maj :)

Jeg har bestilt via en Schweizisk kæde: www.buttinette.ch, eftersom der skal betales told af varer købt udenfor Schweiz. Men må indrømme, at jeg faktisk er blevet lidt vild med deres webside.

Lige nu har kæresten skruet helt op for den elektriske guitar, så det er meget svært at få ørenlyd :) Kan efterhånden de fleste sange fra Pearl Jam. Nøj jeg glæder mig til det tekstil kommer, så skal jeg give ham larm igen med "min" symaskine skal jeg :)

Hovedet gør forresten stadig ondt, men har netop idag fået noget stærkere som skulle hjælpe og gøre dagen mere "like-able" :)

Nyd det sidste af aftenen - det vil jeg i hvert tilfælde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar