fredag den 11. februar 2011

Navnemærker :)

Så er der kommet post hjemmefra igen :) Skønt! Er så taknemmelig!!

Denne gang var der i pakken 2 stk Antonberg chokolade - nam nam - og "Hendes verden" med bonushæftet "Den store hoppy bog", som denne gang indeholder opskrifter på bl.a. foldning af traner, fugle, forårsbuketter osv. :) Og endelig, har jeg fået navnemærker til mine kreationer (Som løbende vil blive vist herinde på bloggen). Jeg har valgt navnet "bohni" ligesom min blog. For at gøre en lang historie kort, så er det fordi min kæreste altid har kaldt mig bohni. Jeg har altid elsket navnet, og fundet det så sødt.. Den danske betegnelse er "bønne", hvilket er knap så charmerende. Min mor udbrød i latter, da hun fandt ud af, at hendes datter bliver kaldt for bønne, og at det til og med er enormt romantisk hernede! :) 


En af mine nye kreationer er pyntepuder i limegrøn og lilla. ELSKER de farver, og synes det passer godt ind i resten af konceptet :) Har overvejet om der skal motiver på puderne.. men nu må vi se :)

Igår og idag har jeg ikke været på arbejde, efter ordre fra chefen og min private doktor herhjemme, har fået mavebetændelse af de smertestillende piller som jeg fik udleveret i onsdags. Som Markus siger, så er jeg altså ret så uheldig fortiden.. men der må altså være en grund til det, et eller andet sted.. har søgt under både sofa, seng og i skabene, men altså, det forbliver mig en myte hvorfor jeg skal rammes hele tiden..

Søndag er der en wellness dag i udsigt. Det glæder jeg mig utrolig meget til :) 50 min. massage er bestilt til os begge, samt adgang til diverse varm vandsbassiner  :) Skønt skønt skønt. Det burde da hjælpe lidt på det hele, hvis vi vel og mærket kommer afsted :)

Det var alt for denne gang, - ha en dejlig fredag aften med x-factor.. :) Jeg er SÅ misundelig.. har sagt til Markus, at vi burde have en kæmpe parabol på balkongen som kan fange hver eneste signal fra Danmark.. men om dette er muligt, det har jeg ingen anelse om - det må forblive en illusion :)


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar